Boundary problems in elliptic PDEs on rough domains
Gallegos Saliner, Josep M
Tolsa Domènech, Xavier, dir.

Data: 2025
Resum: Aquesta tesi explora el comportament a la frontera de solucions d'equacions en derivades parcials el·líptiques en dominis poc suaus.
Resum: Esta tesis explora el comportamiento en la frontera de las soluciones de ecuaciones en derivadas parciales elípticas en dominios no suaves.
Resum: This thesis explores the boundary behavior of solutions to elliptic partial differential equations in non-smooth domains.
Nota: Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Matemàtiques
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Programa de Doctorat en Matemàtiques
Document: Tesi doctoral ; Text ; Versió publicada
Matèria: EDPs el·líptiques ; Elliptic PDEs ; EDPs elípticas ; Unique continuation ; Dirichlet problem ; Tecnologies

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/10803/694861


183 p, 1.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2025-07-14, darrera modificació el 2025-07-16



   Favorit i Compartir