Fragment d'una carta de Ferran Sunyer a Ricardo San Juan
Sunyer, Ferran

Data: 4 octubre 1959
Descripció: 1/2 full
Resum: Fragment d'una carta a R. San Juan, amb la llista dels seus treballs per incloure a l'informe que li demanaren. Diu que ha trucat a Ernest Corominas i Vigneaux per dir-li que faci el mateix i per preguntar-li si ha redactat la biografia de R. San Juan.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Text
Matèria: Correspondència -- Personal -- col·legues ; Activitat professional
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 1-20-438



1 p, 286.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Fons personals i institucionals > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondència

 Registre creat el 2008-12-03, darrera modificació el 2026-01-14



   Favorit i Compartir