|
|
|||||||||||||||
|
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español | |||||||||
| Pàgina inicial > Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Diseño e implementación de un entorno de aprendizaje por refuerzo para un juego de estrategia por turnos |
| Títol variant: | Disseny i implementació d'un entorn d'aprenentatge per reforç per a un joc d'estratègia per torns |
| Títol variant: | Design and implementation of a reinforcement learning environment for a turn-based strategy game |
| Data: | 2025 |
| Resum: | Aquest projecte presenta el disseny i la implementació d'un entorn de simulació per a l'aprenentatge per reforç (Reinforcement Learning, RL) aplicat a un joc d'estratègia per torns. |
| Resum: | Este proyecto presenta el diseño e implementación de un entorno de simulación para el aprendizaje por refuerzo (Reinforcement Learning, RL) aplicado a un juego de estrategia por turnos. |
| Resum: | This project presents the design and implementation of a simulation environment for reinforcement learning (RL) applied to a turn-based strategy game. |
| Drets: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
| Llengua: | Castellà |
| Titulació: | Enginyeria Informàtica [2502441] |
| Pla d'estudis: | Enginyeria Informàtica [958] |
| Document: | Treball final de grau ; Text |
| Àrea temàtica: | Menció Computació |
| Matèria: | Aprenentatge per reforç ; Gymnasium ; Videojocs d'estratègia ; IA en jocs ; Simulació de combat per torns ; Aprendizaje por refuerzo ; Videojuegos de estrategia ; IA en juegos ; Simulación de combate por turnos ; Reinforcement learning ; Strategy video games ; AI in games ; Turn-based combat simulation |
14 p, 1.0 MB |