Informe de la situació del transport públic en superfície d'altes prestacions a la ciutat de Barcelona i proposta de millora
Méndez Millet, Pol
Garcia Ureta, Carles
Tabernero, Carlos, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filosofia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2024
Resum: El transport públic col·lectiu de superfície s'ha divorciat de l'arquitectura urbana de Barcelona. A cada un dels projectes i grans reformes de la ciutat, es relega el pas de l'autobús i el tramvia als marges i només si sobra espai. Així, per molt que s'incrementin els quilòmetres de carril bus, la velocitat mitjana d'aquest no ha augmentat gens.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Ciència, Tecnologia i Humanitats [2504235]
Pla d'estudis: Grau en Ciència, Tecnologia i Humanitats [1484]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Transport públic en superfície ; Carril bus ; Nova Xarxa de bus ; Tramvia ; Espai públic



37 p, 24.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2025-07-30, darrera modificació el 2025-08-25



   Favorit i Compartir