Exploring the Effectiveness of Oral Corrective Feedback in an L2 Classroom Context
Huertas Esquerrà, Alba
Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2025
Descripció: 34 pag.
Resum: This dissertation explores the effectiveness of oral corrective feedback (OCF) in second language classrooms and its impact on language acquisition and learner engagement. It draws on both theoretical frameworks and empirical research to analyse the contexts of second language acquisition, the importance of instruction, and the role of interaction in L2 classrooms. The aim is to determine the effectiveness of OCF and identify the best ways of delivering it in language classrooms, so that teachers can make informed decisions and contribute positively to learners' linguistic development.
Resum: Aquesta tesi analitza l'efectivitat de la retroalimentació correctiva oral a les aules de llengües estrangeres i el seu impacte en l'adquisició del llenguatge i la implicació de l'alumnat. A través de marcs teòrics i recerques empíriques, s'exploren els contextos de l'adquisició d'una segona llengua, la importància de l'ensenyament i el paper de la interacció a les aules de llengües estrangeres. L'objectiu és determinar l'efectivitat de la retroalimentació correctiva oral i identificar les millors maneres d'aplicar-la a les aules de llengües estrangeres, de manera que el personal docent pugui prendre decisions informades i contribuir positivament al desenvolupament lingüístic de l'alumnat.
Resum: Esta tesis analiza la efectividad de la retroalimentación correctiva oral en aulas de lenguas extranjeras, examinando su impacto en la adquisición del lenguaje y la implicación del alumnado. A través de marcos teóricos y investigaciones empíricas, se exploran los contextos de la adquisición de una segunda lengua, la importancia de la enseñanza y el papel de la interacción en las aulas. El objetivo es identificar las mejores formas de aplicar la retroalimentación correctiva oral en las aulas de lenguas extranjeras, de modo que el personal docente pueda tomar decisiones informadas y contribuir positivamente al desarrollo lingüístico del alumnado.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis Anglesos [2504212]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [1482]
Document: Treball final de grau
Matèria: Second language acquisition ; Oral corrective feedback ; Interaction ; Classroom context ; Teaching methodology ; Language pedagogy ; Adquisició d'una segona llengua ; Retroalimentació correctiva oral ; Interacció ; Context de l'aula ; Metodologia docent ; Pedagogia lingüística ; Adquisición de una segunda lengua ; Retroalimentación correctiva oral ; Interacción ; Contexto del aula ; Metodología docente ; Pedagogía lingüística



34 p, 445.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2025-08-29, darrera modificació el 2025-08-31



   Favorit i Compartir