Employer Branding para las organizaciones
Carrillo Martínez, Alba
Rojas Arredondo, Jesús, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret

Títol variant: L'Employer Branding per les organitzacions
Títol variant: Employer Branding for organizations
Data: 2024
Resum: Dins de l'àmbit empresarial de la gestió de Recursos Humans, trobem el terme innovador d'Employer Branding. Amb aquest treball, pretenc analitzar a fons aquest concepte i comprendre l'impacte que té actualment en les organitzacions. Tot això, mitjançant la tipologia de Treball de Fi de Grau de revisió i investigació bibliogràfica. Està estructurat de la següent manera: Comença amb un anàlisi del concepte, des dels seus orígens fins a l'actualitat, veient les seves variacions més importants i situant-lo en el context actual. A continuació, s'estudia el procés de creació de l'estratègia i els elements que la formen, com ara la cultura organitzacional, la reputació empresarial i l'experiència tant del treballador com del candidat. En definitiva, aquest treball pretén oferir una perspectiva completa de l'Employer Branding i la seva funció dins de l'organització, especialment en la gestió de Recursos Humans.
Resum: Dentro del ámbito empresarial de la gestión de Recursos Humanos, nos encontramos el término innovador de Employer Branding. Con este trabajo, pretendo analizar en profundidad este concepto, y comprender el impacto que tiene actualmente en las organizaciones. Todo esto, mediante la tipología de Trabajo de Fin de Grado de revisión e investigación bibliográfica. Se encuentra estructurado del siguiente modo: Comienza con un análisis del concepto, desde sus orígenes hasta actualidad, viendo sus variaciones más importantes y ubicándolo en el contexto actual. A continuación, se estudia el proceso de creación de la estrategia y los elementos que la forman, como son la cultura organizacional, la reputación empresarial y la experiencia tanto del trabajador/a como del candidato/a. En definitiva, este trabajo pretende ofrecer una perspectiva completa del Employer Branding y su función dentro de la organización, especialmente en la gestión de Recursos Humanos.
Resum: Within the business realm of Human Resources management, we encounter the innovative term of Employer Branding. Through this work, I aim to delve into this concept and comprehend its current impact on organizations. This will be achieved through the typology of a Bachelor's thesis, employing a literature review and bibliographic research. The structure unfolds to the present day, examining its most significant variations, and situating it within the current context. Subsequently, the focus shifts to the process of crafting the strategy and the elements constituting it, such as organizational culture, corporate reputation and the experiences of both workers and candidates. Ultimately, this work seeks to provide a comprehensive perspective on Employer Branding and its role within the organization, particularly in Human Resource management.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Relacions laborals [2500258]
Pla d'estudis: Grau en Dret i Grau en Relacions Laborals [1285]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Employer Branding ; Atracció i retenció de talents ; Recursos Humans ; Atracción y retención del talento ; Recursos Humanos ; Talent attraction and retention ; Human Resources



46 p, 888.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Dret. TFG

 Registre creat el 2025-09-08, darrera modificació el 2025-09-12



   Favorit i Compartir