Carta de Ferran Sunyer a Pawan Kumar Kamthan
Sunyer, Ferran

Fecha: 10 desembre 1962
Descripción: 1 full
Resumen: Carta escrita a P. Kr. Kamthan, on agraeix l'enviament d'un "paper" del Dr. Srivastava i aclareix la modificació proposada en la carta anterior. Diu que traduirà a l'anglès i que li enviarà un article seu i que li ha tramès a part tres còpies d'un altre.
Derechos: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Lengua: Anglès
Documento: Text
Materia: Activitat professional ; Correspondència -- Professional
Localización: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 1-11-207



1 p, 665.9 KB

El registro aparece en las colecciones:
Fondos personales e institucionales > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondencia

 Registro creado el 2008-12-03, última modificación el 2026-01-14



   Favorit i Compartir