L'hora de lectura en un institut de secundària de Barcelona : una oportunitat per a la promoció lectora
Terrats Cortiella, Judit
Parés Parral, Jordi, dir.
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2025
Descripció: 59 pag.
Resum: Aquest treball té per objectiu analitzar l'organització i el funcionament de la mitja hora de lectura diària en un centre de màxima complexitat de secundària de Barcelona. S'ha dut a terme un estudi qualitatiu i quantitatiu, a través de l'anàlisi dels documents del centre, d'una entrevista a dos membres de l'equip directiu i amb enquestes al professorat i l'alumnat. A partir de les dades recollides, es presenten sis propostes d'intervenció per millorar les estratègies de mediació i promoció de la lectura en aquest centre.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [4313816]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Biblioteca Escolar i Promoció de la Lectura [1583]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Promoció de la lectura ; Mediació literària ; Educació secundària ; Temps de lectura ; Competència literària ; Promoción de la lectura ; Mediación literaria ; Educación secundaria ; Tiempo de lectura ; Competencia literaria ; Reading promotion ; Literary mediation ; High school ; Reading time ; Literary competence



59 p, 2.9 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Filosofia i Lletres. TFM

 Registre creat el 2025-10-16, darrera modificació el 2025-10-19



   Favorit i Compartir