Carta de Ferran Sunyer a R. Aramón i Serra
Sunyer, Ferran

Data: 3 juliol 1948
Descripció: 1 full
Resum: Carta dirigida al Sr. R. Aramón i Serra, on parla del Premi Prat de la Riba i de la publicació dels treballs guanyadors per part de l'IEC i també manifesta la seva voluntat de formar part de la Societat Catalana de C. Físiques, Químiques i Matemàtiques.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Text
Matèria: Correspondència -- Professional
Localització: Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciència i Tecnologia ; Fons Ferran Sunyer i Balaguer, 1-1-15



1 p, 546.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Fons personals i institucionals > Ferran Sunyer i Balaguer > Ferran Sunyer i Balaguer, correspondència

 Registre creat el 2008-12-03, darrera modificació el 2026-01-14



   Favorit i Compartir