Fragmentación, maximalismo y virus
Torres, David G. 
(Universitat Autònoma de Barcelona)
| Data: |
1996 |
| Resum: |
Des de I'aparició de la fotografia fa més de 150 anys, els avencos científicotecnics han estat incorporats de forma distinta als discursos ariístics tot modificant-ne les nocions i conceptes. De la fragmentació del món que provoca la fotografia, passant a obres d'art marcades pel desenvolupament espectacular i maximalista de la imatge a la segona mei- tat del segle XX, en I'actualitat les noves xarxes i avenqos informatics ja estan afectant les produccions artístiques més recents. |
| Resum: |
Since the appearance of the photograph more than 150 years ago, scientific and technical advances have been incorporated in a variety of ways to artistic discourse thereby modifying both basic notions and concepts. From the fragmentation of the world which the photograph induced, we move on to works of art marked by the spectacular and exhaustive development of the image in the second half of the XX century; today new computer networks and developments are already having an influence on the latest artistic work. |
| Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
| Llengua: |
Català |
| Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
| Publicat a: |
D'art, Num 22 (1996) , p. 255-271, ISSN 2385-3379 |
Adreça original: https://raco.cat/index.php/Dart/article/view/100468
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles de recercaArticles >
Articles publicats
Registre creat el 2025-11-04, darrera modificació el 2025-11-09