La influencia del algoritmo de TikTok durante la campaña presidencial de segunda vuelta de las elecciones generales Ecuador 2025
Jiménez Reino, María de Lourdes
Navarro Bosch, Celina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: L'influència de l'algoritme de TikTok durant la campanya presidencial de la segona volta de les eleccions generals a Equador l'any 2025
Títol variant: The influence of the TikTok algorithm during the second-round presidential campaign of the 2025 Ecuadorian general elections
Data: 2025
Descripció: 76 pag.
Resum: Aquesta recerca busca analitzar la influència de l'algorisme de TikTok en la difusió i recepció de contingut polític durant la campanya presidencial de la segona volta de les eleccions generals de l'Equador a l'abril de 2025 per part dels joves-adults equatorians. Per a això, es van aplicar entrevistes semiestructuradas a 20 persones usuàries de la xarxa social, digital methods i anàlisi de contingut a 95 publicacions en la xarxa social.
Resum: Esta investigación busca analizar la influencia del algoritmo de TikTok en la difusión y recepción de contenido político durante la campaña presidencial de la segunda vuelta de las elecciones generales de Ecuador en abril de 2025 por parte de los jóvenes-adultos ecuatorianos. Para ello, se aplicaron entrevistas semiestructuradas a 20 personas usuarias de la red social, digital methods y análisis de contenido a 95 publicaciones en la red social.
Resum: This research seeks to analyze the influence of the TikTok algorithm on the dissemination and reception of political contingency during the presidential campaign of the second round of the Ecuadorian general elections in April 2025 by young Ecuadorian adults. To this end, semi-structured interviews will be applied to 20 users of the social network, digital methods and contingency analysis to 95 publications in the social network.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Pla d'estudis: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: TikTok ; Algorismes ; Comunicació política ; Personalització Polarització ; Eleccions Equador



76 p, 844.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2025-11-07, darrera modificació el 2025-11-09



   Favorit i Compartir