La influencia del algoritmo de TikTok durante la campaña presidencial de segunda vuelta de las elecciones generales Ecuador 2025
Jiménez Reino, María de Lourdes
Navarro Bosch, Celina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Título variante: L'influència de l'algoritme de TikTok durant la campanya presidencial de la segona volta de les eleccions generals a Equador l'any 2025
Título variante: The influence of the TikTok algorithm during the second-round presidential campaign of the 2025 Ecuadorian general elections
Fecha: 2025
Descripción: 76 pag.
Resumen: Aquesta recerca busca analitzar la influència de l'algorisme de TikTok en la difusió i recepció de contingut polític durant la campanya presidencial de la segona volta de les eleccions generals de l'Equador a l'abril de 2025 per part dels joves-adults equatorians. Per a això, es van aplicar entrevistes semiestructuradas a 20 persones usuàries de la xarxa social, digital methods i anàlisi de contingut a 95 publicacions en la xarxa social.
Resumen: Esta investigación busca analizar la influencia del algoritmo de TikTok en la difusión y recepción de contenido político durante la campaña presidencial de la segunda vuelta de las elecciones generales de Ecuador en abril de 2025 por parte de los jóvenes-adultos ecuatorianos. Para ello, se aplicaron entrevistas semiestructuradas a 20 personas usuarias de la red social, digital methods y análisis de contenido a 95 publicaciones en la red social.
Resumen: This research seeks to analyze the influence of the TikTok algorithm on the dissemination and reception of political contingency during the presidential campaign of the second round of the Ecuadorian general elections in April 2025 by young Ecuadorian adults. To this end, semi-structured interviews will be applied to 20 users of the social network, digital methods and contingency analysis to 95 publications in the social network.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. Creative Commons
Lengua: Castellà
Titulación: Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [4313256]
Plan de estudios: Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: TikTok ; Algorismes ; Comunicació política ; Personalització Polarització ; Eleccions Equador



76 p, 844.8 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Comunicación. TFM

 Registro creado el 2025-11-07, última modificación el 2025-11-09



   Favorit i Compartir