Construcción de una Marca Personal en el Sector del Fitness Estrategias y Análisis como Creador de Contenido
Sánchez Córdoba, Rubén
Puig Lobato, Josep Maria dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
| Títol variant: |
Construcció d'una Marca Personal al Sector del Fitness Estratègies i Anàlisi com a Creador de Contingut |
| Títol variant: |
Building a Personal Brand in the Fitness Industry Strategies and Analysis as a Content Creator |
| Data: |
2025 |
| Descripció: |
68 |
| Resum: |
Aquest treball es basa en la creació des de zero d'una marca personal en xarxes socials dins de l'àmbit del fitness. El principal objectiu és demostrar la importància de construir una identitat sòlida que connecti amb una comunitat fidel, així com ensenyar i aplicar diverses estratègies de contingut, diferenciació i posicionament per a aconseguir-ho. Al llarg del projecte s'analitza l'entorn digital, es defineix la proposta de valor, s'estableix una planificació de continguts i es reflexiona sobre l'evolució del procés, ressaltant la utilitat real d'una marca personal ben gestionada. |
| Resum: |
Este trabajo se basa en la creación desde cero de una marca personal en redes sociales dentro del ámbito del fitness. El principal objetivo es demostrar la importancia de construir una identidad sólida que conecte con una comunidad fiel, así como enseñar y aplicar diversas estrategias de contenido, diferenciación y posicionamiento para lograrlo. A lo largo del proyecto se analiza el entorno digital, se define la propuesta de valor, se establece una planificación de contenidos y se reflexiona sobre la evolución del proceso, resaltando la utilidad real de una marca personal bien gestionada. |
| Resum: |
This project is based on the creation of a personal brand from scratch on social media within the fitness field. The main objective is to demonstrate the importance of building a solid identity that connects with a loyal community, as well as to teach and apply various content, differentiation, and positioning strategies to achieve it. Throughout the project, the digital environment is analyzed, the value proposition is defined, a content plan is established, and the development process is reviewed, highlighting the real value of a well-managed personal brand. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Titulació: |
Comunicació Audiovisual [2501928] |
| Pla d'estudis: |
Grau en Comunicació Audiovisual [1433] |
| Document: |
Treball final de grau |
| Matèria: |
Xarxes socials en línia ;
Creador de continguts ;
Fitnes |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de Fi de Grau >
Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG
Registre creat el 2025-12-16, darrera modificació el 2025-12-18