SonorArt Festival : Redefinint la música clàssica i l'art a través d'un nou festival
Vila Linares, Sílvia
Salvat Sangrà, Josep dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Títol variant: SonorArt Festival : Redefiniendo la música clásica y el arte a través de un nuevo festival
Títol variant: SonorArt Festival : Redefining classical music and art through a new festival
Data: 2025
Descripció: 94
Resum: Aquest treball de final de grau neix de la meva passió per la música clàssica i presenta la creació del SonorArt Festival, un projecte propi que fusiona música clàssica i arts visuals amb l'objectiu d'apropar aquest gènere a un públic més ampli i jove. El festival combina concerts, tallers i activitats creatives per oferir una experiència participativa i immersiva. A partir d'una anàlisi de referents culturals, he desenvolupat la identitat visual, l'organització de l'esdeveniment i l'estratègia de màrqueting.
Resum: Este trabajo de final de grado nace de mi pasión por la música clásica y presenta la creación del SonorArt Festival, un proyecto propio que fusiona música clásica y artes visuales con el objetivo de acercar este género a un público más amplio y joven. El festival combina conciertos, talleres y actividades creativas para ofrecer una experiencia participativa e inmersiva. A partir de un análisis de referentes culturales, he desarrollado la identidad visual, la organización del evento y la estrategia de marketing.
Resum: This final degree project stems from my passion for classical music and presents the creation of the SonorArt Festival, a personal project that merges classical music and visual arts with the aim of bringing this genre closer to a broader and younger audience. The festival combines concerts, workshops, and creative activities to offer a participatory and immersive experience. Based on an analysis of cultural references, I have developed the visual identity, event organization, and marketing strategy.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra, i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original. Cal que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Comunicació Interactiva [2503873]
Pla d'estudis: Grau en Comunicació Interactiva [1423]
Document: Treball final de grau
Matèria: Música clàssica ; Màrqueting ; Arts visuals ; Experiències immersives ; SonorArt ; Festival interdisciplinari



94 p, 84.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Ciències de la Comunicació. TFG

 Registre creat el 2026-01-12, darrera modificació el 2026-01-13



   Favorit i Compartir