Aula d'Ecologia : cicle de conferències 2012
Àvila i Castells, Anna ed. (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
Terradas, Jaume ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Animal, de Biologia Vegetal i d'Ecologia)

Publicació: Bellaterra: Publicacions de la Universitat Autònoma de Barcelona, 2013
Descripció: 90 p.
Resum: El present volum recull els resums de les conferències del cicle 2012 de l'Aula d'Ecologia i és el que fa quinze de la sèrie. L'Aula és una iniciativa de l'Ajuntament de Barcelona, ara sota la responsabilitat de Parcs i Jardins, que es realitza mitjançant un conveni amb la Universitat Autònoma de Barcelona i amb la cooperació del Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals (CREAF). El cicle 2012 va tenir lloc a la Biblioteca Jaume Fuster de Barcelona. Els resums han estat elaborats per la Dra. Anna Àvila, investigadora del CREAF, i revisats pels mateixos ponents.
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Col·lecció: Ecologia Ciència i tècnica ; 46 ; Ciència i tècnica ; 46 ; Ecologia Ecologia
Document: Llibre ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Serveis ambientals ; Gestió de recursos naturals ; Sostenibilitat ; Canvi climàtic
ISBN: 9788449036194



Document
90 p, 1.0 MB

Coberta del document
1 p, 499.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències > CREAF (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
Llibres i col·leccions > Llibres

 Registre creat el 2026-01-27, darrera modificació el 2026-02-22



   Favorit i Compartir