Publicidad local y usos lingüísticos en el prime-time generalista radiofónico
Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Fajula, Anna

Títol variant: Local Advertising and Linguistic Uses in Radiophonic Prime-Time
Data: 2008
Resum: La publicidad local que aparece en el prime-time radiofónico generalista se revela como un objeto de estudio de sumo interés, sobre todo si, con independencia de valorar su envergadura en relación con la publicidad en cadena, se analiza desde la perspectiva de los anunciantes y de la lengua en la que promocionan sus productos. El objetivo de este artículo, elaborado a partir de una muestra de cerca de 500 inserciones publicitarias, es, precisamente, evaluar estos aspectos y determinar, entre otras cosas, la configuración, o no, de políticas publicitarias específicas en cada cadena.
Resum: The local radiophonic advertising that appears in the prime-time, it is revealed as an object of supreme interest, especially if, with independence of valuing its importance for relation with the advertising for network, it is analyzed from the perspective of the advertisers and of the language in which they promote the products. The aim of this article, from a sample closely of 500 advertising insertions, is, precisely, to study these aspects and to determine, among other things, the configuration, or not, of advertising specific policies in every station.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Publicitat local ; Radio ; Prime-time ; Publicidad local ; Catalán ; Local advertising ; Catalan
Publicat a: Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 37 (2008) p. 129-150, ISSN 2340-5236

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Analisi/article/view/138548


22 p, 136.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Laboratori de Prospectiva i Recerca en Comunicació, Cultura i Cooperació (LAPREC)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP)
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Publiradio
Articles > Articles publicats > Anàlisi
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-03-31, darrera modificació el 2023-09-07



   Favorit i Compartir