Ressenyes
Llurdés Coit, Joan Carles 
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Geografia)
Data: |
1995 |
Resum: |
Index de les obres ressenyades: John GOLD ; Stephen V. WARD (eds. ), Place Promotion. The use of publicity and marketing to sell towns and regions. Chichester: John Wiley & Sons, 1994. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Ressenya ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 27 (1995) p. 203-206, ISSN 2014-4512 |
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/DocumentsAnalisi/article/view/41717
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Documents d'anàlisi geogràficaArticles >
Articles de recercaArticles >
Ressenyes
Registre creat el 2009-05-08, darrera modificació el 2022-03-05