La societat catalana durant la Guerra de Successió a través de la publicística
Alabrús Iglesias, Rosa Maria

Data: 1991
Resum: La autora valora la actitud de la sociedad catalana ante la nueva dinastta borbónica a partir de un estudio de la profusa publicística generada durante los anos de la Guerra de Sucesión, mostrando las diferencias de fondo y forma existentes entre la publicística de cada estamento.
Resum: The author values the catalan society attitude towards the new dinasty of the Borbons, starting from a study of the vast propaganda published during the years of the Succession War, showing us the various differences in the propaganda of every political c1ass.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Manuscrits, N. 9 (1991) p. 305-324, ISSN 0213-2397

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Manuscrits/article/view/23191


20 p, 601.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Manuscrits
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-05-27, darrera modificació el 2021-08-22



   Favorit i Compartir