Data: |
1991 |
Resum: |
La autora valora la actitud de la sociedad catalana ante la nueva dinastta borbónica a partir de un estudio de la profusa publicística generada durante los anos de la Guerra de Sucesión, mostrando las diferencias de fondo y forma existentes entre la publicística de cada estamento. |
Resum: |
The author values the catalan society attitude towards the new dinasty of the Borbons, starting from a study of the vast propaganda published during the years of the Succession War, showing us the various differences in the propaganda of every political c1ass. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Manuscrits, N. 9 (1991) p. 305-324, ISSN 0213-2397 |