Google Scholar: cites
El paper de la dona a la publicitat : la manipulació d'una imatge
Estruch, Joan, 1943- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Mercadé, Francesc (Universitat Autònoma de Barcelona)
Romeu, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona)

Data: 1979
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Papers : revista de sociologia, N. 10 (1979) p. 95-113, ISSN 2013-9004

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Papers/article/view/24717
Adreça original: https://papers.uab.cat/article/view/v10-estruch-mercade-romeu
DOI: 10.5565/rev/papers/v10n0.1098


26 p, 752.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > ISOR (Investigacions en Sociologia de la Religió)
Articles > Articles publicats > Papers
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-04, darrera modificació el 2022-04-06



   Favorit i Compartir