Google Scholar: cites
Orientaciones didácticas para favorecer la presencia del modelo conceptual complejo de ser vivo en la formación inicial de profesorado de educación primaria
Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Pujol, Rosa M. (Rosa Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Títol variant: Guidance to favour the presence of the complex conceptual model of "live being" in the initial training of teachers
Data: 2008
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Complexitat ; Model conceptual en viu ; Formació inicial de professorat ; Investigació avaluativa ; Complejidad ; Modelo conceptual ser vivo ; Formación inicial de profesorado ; Investigación evaluativa ; Complexity ; Initial teaching ; Training formation ; Assessment research ; Conpcetual model of "life being"
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 26 n. 3 (2008) p. 403-418, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/132196
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v26-n3-bonil-pujol
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3751


16 p, 358.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-05, darrera modificació el 2021-08-22



   Favorit i Compartir