Google Scholar: cites
Un estudio sobre la noción de dimensión en la enseñanza-aprendizaje de las matemáticas
Garbin Dall'Alba, Sabrina (Universidad Simón Bolívar)
Mireles, Miriam (Universidad Pedagógica Experimental Libertador (Veneçuela))

Data: 2009
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Dimensió ; Dimensió fractal ; Esquemes conceptuals ; Història ; Didàctica de la matemàtica ; Dimensión ; Dimensión fractal ; Esquemas conceptuales ; Historia ; Didáctica de la matemática ; Dimension ; Fractal dimension ; Concept image ; History ; Educational studies
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 27 n. 2 (2009) p. 223-240, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/132239
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v27-n2-garbin-mireles
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.3733


18 p, 433.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-08, darrera modificació el 2021-08-22



   Favorit i Compartir