Google Scholar: cites
La renovación didáctica en las ciencias experimentales : estudio bibliométrico
Mata, Andrés (Consejo Superior de Investigaciones Científicas (Espanya). Instituto de Instrumentación Didáctica)
Anta Cabreros, Ceferina (Consejo Superior de Investigaciones Científicas (Espanya). Instituto de Instrumentación Didáctica)

Data: 1985
Resum: Applying a bibliometric analysis to the Spanish bibliographic production devoted to new teaching methods in the experimental sciences, published between 1975-1983, trends in teaching innovation are presented. The ocurrence points in which the innovation is taking place, the teaching levels and the topics in which new methods are being used are shown. A comparison with the French bibliographic production at the same time reveals the different ways in which teaching innovation in experimental sciences is going in both countries.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 3 n. 1 (1985) p. 3-10, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/50798
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v3-n1-mata-mendez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.5284


8 p, 223.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-06-23, darrera modificació el 2021-12-12



   Favorit i Compartir