De la gramática descriptiva a la gramática pedagógica : revisión de dos obras y propuesta didáctica para la conceptualización del modo subjuntivo en español como lengua extranjera
Lozano González, Lidia
Hernanz, Ma. Lluïsa, tut. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Espanyola)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2007
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Titulació: Filologia Espanyola [5600230]
Col·lecció: Facultat de Filosofia i Lletres. Departament de Filologia Espanyola. Treballs de recerca de postgrau
Document: Treball final de grau
Matèria: Castellà ; Subjuntiu ; Ensenyament



176 p, 2.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Filosofia i Lletres. TFM

 Registre creat el 2009-07-15, darrera modificació el 2024-05-26



   Favorit i Compartir