Advertising, brand loyalty and pricing
Chioveanu, Ioana
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica
Institut d'Anàlisi Econòmica

Data: 2006
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat, la unitat i l'institut i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús Creative Commons
Llengua: Anglès
Col·lecció: Departament d'Economia i d'Història Econòmica. Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmica / Institut d'Anàlisi Econòmica (CSIC). Working papers
Col·lecció: Working papers ; 639.05
Document: workingPaper
Matèria: Oligopolis ; Preus

Adreça alternativa: https://hdl.handle.net/2072/1810


26 p, 332.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Working papers > Unitat de Fonaments de l'Anàlisi Econòmic. Documents de treball

 Registre creat el 2009-07-15, darrera modificació el 2021-07-18



   Favorit i Compartir