Los Sistemas de bicicletas públicas urbanas
Bea Alonso, Miguel
Pasqual i Rocabert, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament d'Economia Aplicada
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Data: |
2009 |
Descripció: |
60 p. |
Resum: |
El objetivo es analizar algunas de las características, ventajas y problemas de los sistemas de bicicletas públicas urbanas. Se presta especial atención a los modelos de 3ª generación y concretamente al caso del Bicing de Barcelona, poniendo de manifiesto dos costes relevantes que no están recogidos en el contrato de concesión: el coste de oportunidad del suelo o espacio ocupado y las externalidades asociadas a los vehículos de redistribución y mantenimiento. A su vez se plantean alternativas de inversión que pueden generar un impacto similar en el cambio modal de los desplazamientos a favor de la bicicleta. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús  |
Llengua: |
Castellà |
Titulació: |
Economia Aplicada [5601030] |
Col·lecció: |
Facultat d'Economia i Empresa. Departament d'Economia Aplicada. Treballs de recerca de postgrau |
Document: |
Treball de fi de postgrau |
Matèria: |
Desplaçaments en bicicleta ;
Barcelona (Catalunya) ;
Transport urbà ;
Bicicletes, Vies per a |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera
Registre creat el 2009-07-15, darrera modificació el 2022-07-16