Anàlisi del resultat de les proves de competències bàsiques dels alumnes de primària del Cepsa Oriol Martorell de barcelona que estudien música
Andreu i Duran, Maria
Godall, Pere, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2008 |
Resum: |
En aquest treball es relaciona l'aprenentatge de la Música amb l'adquisició de les competències bàsiques. La hipòtesi del treball és que la música afavoreix l'assimilació de competències, i que amb l'activitat musical no només ens formem com a persones i aprenem música, sinó que també adquirim competències. És per això que l'estudi es centra en la comparació de resultats obtinguts en les proves de Competències bàsiques a Primària dels alumnes de l'especialitat de Música del CEPSA Oriol Martorell de Barcelona amb els resultats globals de Catalunya i amb els globals del Centre. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús  |
Llengua: |
Català |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal. Treballs de recerca de postgrau |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Música ;
Avaluació ;
Ensenyament |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Ciències de l'Educació, TFM
Registre creat el 2009-07-15, darrera modificació el 2022-08-22