Títol variant: |
The liberal-communitarist controversy in education |
Data: |
1995 |
Resum: |
El objetivo de este articulo radica, en primer lugar, en considerar la justificación racional de la existencia de la corriente "comunitarista" como linea de pensamiento. Para ello, la autora contrapone el comunitarismo al liberalismo, y, en segundo lugar, pasa revista a las tesis básicas de los autores comunitaristas (principalmente Sandel, Taylor, MacInryre y Walzer). Finalmente se muestran las aplicaciones que el comunitarismo tiene en filosofia de la educación. |
Resum: |
The primary objective of this ariicle is to consider rhc rational justification of the existence of the "communirarist" current as a line of thought. The author compares communitarism and liberalism and then reviews the basic theses of the communitarist authors (mainly Sandel, Taylor, MacIntyre and Walzer). Finally, she offers applications of comnmunitarism in the philosophy of education. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Comunitarisme ;
Liberalisme ;
Filosofia política de la educació ;
Communitarism ;
Liberalism ;
Political philosophy of education |
Publicat a: |
Enrahonar : quaderns de filosofia, N. 24 (1995) p. 81-97 (Articles) , ISSN 2014-881X |