Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/47229
Nuevos y viejos paradigmas en la sociología de la educación : análisis del proceso británico
Samper, Lluís

Data: 1986
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Papers : revista de sociologia, N. 27 (1986) p. 107-130, ISSN 0210-2862

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Papers/article/view/24990
Adreça original: http://papers.uab.cat/article/view/v27-samper
DOI: 10.5565/rev/papers/v27n0.1510


24 p, 860.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Papers
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-09-17, darrera modificació el 2017-10-22



   Favorit i Compartir