Google Scholar: cites
Llegir textos a les classes de ciències
Marbà Tallada, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2005
Resum: La distinció entre fet, fet científic i model és necessària per a la correcta interpretació dels textos científics.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Ensenyament de les ciències
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 1 (2005) p. 31-32, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/18222
Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n1-marba
DOI: 10.5565/rev/ciencies.348


2 p, 21.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-04-19, darrera modificació el 2021-08-28



   Favorit i Compartir