Google Scholar: cites
Análisis de la resolución de problemas como estrategia de enseñanza de la biología
Sigüenza Molina, Agustín Francisco
Sáez, M. J.

Data: 1990
Resum: Solving-problems as a biology teaching strategy could make the process of comprehension easier and lead to the student's acquisition of knowledge. This paper analyses problem-solving as a basic element of the above strategy (method). For this reason it first proposes the definition of the terms «problem» and «problem-solving» inside practical teaching and secondly discusses the nature of solving as a method within the particular case of biology teaching-learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 3 (1990) p. 223-230, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51330
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v8-n3-siguenza-saez
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4950


8 p, 532.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-23, darrera modificació el 2022-02-13



   Favorit i Compartir