Google Scholar: cites
¿Qué pueden aportar a los enseñantes los diferentes enfoques de la didáctica de las Matemáticas? (primera parte)
Brousseau, G. (Université de Bordeaux 1)

Data: 1990
Resum: This paper offers a general view of the relationships between Education, Mathematics Education and Mathematics.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 3 (1990) p. 259-267, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51335
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v8-n3-brousseau
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4955


9 p, 554.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-26, darrera modificació el 2022-02-13



   Favorit i Compartir