Formación inicial del profesorado de ciencias en Francia, Inglaterra y Gales y España : análisis de la organización de los estudios y nuevas tendencias
Dumas Carré, Andrée (Université de Paris 7)
Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didáctica de les Ciències Experimentals i Socials)
Garrett, R. (University of Bristol)
Data: |
1990 |
Resum: |
This paper contains a comparative analysis of university courses on initial secondary teacher training in theses countries. The aim is to sort out the common components in these training systems. We also point out some contemporary trends in this field, trying to increase the degree of professionalisation of these courses. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
article ; recerca ; publishedVersion |
Publicat a: |
Enseñanza de las ciencias, V. 8 n. 3 (1990) p. 274-281, ISSN 2174-6486 |
Adreça original: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51337
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Enseñanza de las cienciasArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2009-10-26, darrera modificació el 2020-09-05