Google Scholar: cites
Gli atteggiamenti degli insegnanti di scuola elementare nelle scienze biologico-naturalistiche
Tonucci, F.
Consoli, V.
Di giovanni, I.
Messina, A.
Rusca, G.
de Nardis, E.
Primucci, P.

Data: 1991
Resum: This paper stresses the need of coherence between the science teachers training and the emergent constructivist model of science learning.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Italià
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, V. 9 n. 1 (1991) p. 28-42, ISSN 2174-6486

Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ensenanza/article/view/51353
Adreça original: https://ensciencias.uab.cat/article/view/v9-n1-tonucci-consoli-digiovanni-etal
DOI: 10.5565/rev/ensciencias.4683


15 p, 754.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2009-10-26, darrera modificació el 2021-08-22



   Favorit i Compartir