visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Publicaciones periódicas > Revistas > Educar : |
Título variante: | Educar |
Publicación: | Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona , 1982- |
Periodicidad: | Semestral |
Nota: | Continuació de: Anuario / Secció de Ciències de l'Educació. |
Nota: | De l'any 1982 a l'any 2017 la revista estava subjecta a una llicència Creative Commons by-nc. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Indexado por: | Dialnet, DOAJ, MIAR, Carhus Plus+ 2018, FECYT, Scopus, Web of Science Core Collection, SciELO, LATINDEX, CIRC, ERIH PLUS, PSICODOC |
Lengua: | Català i castellà. Resums en castellà i anglès |
Geográfico: | Espanya -- Catalunya -- Vallès Occidental -- Cerdanyola del Vallès |
Documento: | Publicació en sèrie |
Materia: | Educació ; Revistes |
ISSN: | 2014-8801 ; 0211-819X (versió paper) |
Vol. 60, núm. 1 (2024) El interés por la mejora docente en el entorno universitario |
Vol. 59, núm. 2 (2023) Innovación educativa en tiempos complejos |
Vol. 59, núm. 1 (2023) Educación y género: Experiencias desde las pedagogías feministas en el campo de la educación |
Vol. 58, núm. 2 (2022) Ecologías digitales y aprendizaje autodirigido |
Vol. 58, núm. 1 (2022) Aprendizaje y desarrollo profesional |
Vol. 57, núm. 2 (2021) Construir una educación inclusiva |
Vol. 57, núm. 1 (2021) Profesionalización y empleabilidad: una relación necesaria |
Vol. 56, núm. 2 (2020) Educación para el desarrollo |
Vol. 56, núm. 1 (2020) Competencias docentes y formación |
Vol. 55, núm. 2 (2019) Transiciones educativas |
Vol. 55, núm. 1 (2019) Interculturalidad y cultura de la diversidad en la educación del siglo XXI |
Vol. 54, núm. 2 (2018) Estrategias y herramientas en educación superior |
Vol. 54, núm. 1 (2018) Veus silenciades. Narratives per a la transformació educativa |
Vol. 53, núm. 2 (2017) La formación profesional |
Vol. 53, núm. 1 (2017) Aprendiendo a través de la ludificación |
Vol. 52, núm. 2 (2016) Investigació en educació universitària |
Vol. 52, núm. 1 (2016) Inquietuds en l'educació no universitària |
Vol. 51, núm. 2 (2015) Formació en alternànça a l'Educació Superior: Perspectives i experiències |
Vol. 51, núm. 1 (2015) Impacte i transferència de la formació docent universitària |
Núm. Especial (2014) Especial 30 aniversario: Avances y retos en la educación |
Vol. 50, núm. 2 (juliol-desembre 2014) La seguridad como factor clave en las organizaciones educativas |
Vol. 50, núm. 1 (gener-juny 2014) Programes 1x1 : recerca i experiències. Programas 1x1: investigación y experiencias |
Vol. 49, núm. 2 (juliol-desembre 2013) Vulnerabilitat i inclusió socioeducativa |
Vol. 49, núm. 1 (gener-juny 2013) La inspecció educativa |
Vol. 48, núm. 2 (juliol-desembre 2012) L'educació dia a dia. La Educación día a día |
Vol. 48, núm. 1 (gener-juny 2012) El lideratge a les organitzacions educatives. Nous avenços. El liderazgo en las organizaciones educativas. Nuevos avances |
Vol. 47, núm. 2 (2011) Lideratge docent per a l'aprenentatge. Liderazgo docente para el aprendizaje |
Vol. 47 n. 1 (2011) Col·laborar per millorar en les organitzacions formatives |
n. 46 (2010) Educació i formació vial |
n. 45 (2010) Educació i família. Educación y familia |
n. 44 (2009) Docència universitària. Docencia universitaria |
n. 43 (2009) Convivència i violència. Convivencia y violencia |
n. 42 (2008) L'equitat en educació. La equidad en educación |
n. 41 (2008) El desenvolupament del e-learning. El desarrollo del e-learning |
n. 40 (2007) La construcció de l'espai europeu. La construcción del espacio europeo de educación superior |
n. 39 (2007) Desenvolupament professional del professorat |
n. 38 (2006) Línies de recerca en la formació per al treball |
n. 37 (2006) La gestió del coneixement. La gestión del conocimiento |
n. 36 (2005) Les representacions a l'ensenyament. Las representaciones en la enseñanza |
n. 35 (2005) Les comunitats d'aprenentatge. Las comunidades de aprendizaje |
n. 34 (2004) John Elliott : el seu pensament i la seva influència. John Elliott : su pensamiento y su influencia |
n. 33 (2004) Formar i forma-se a la universitat. Formar y formarse en la universidad |
n. 32 (2003) La gestión del conocimiento |
n. 31 (2003) Moralidad y sentimientos |
n. extra (2002) Adalberto Ferrández, el significado de su obra |
n. 30 (2002) Formación permanente del profesorado |
n. 29 (2002) Los retos de la educación |
n. 28 (2001) La universidad en una época de transición |
n. 27 (2000) Los retos de las nuevas organizaciones educativas |
n. 26 (2000) Educación y desarrollo de competencias |
n. 25 (1999) A propòsit de les Tecnologies de la Informació i la Comunicació en educació |
n. 24 (1999) A propòsit de "La qualitat en educació" |
n. 22-23 (1998) Comprendre la diversitat en educació |
n. 21 (1997) Les necessitats educatives : present i futur |
n. 20 (1996) La funció docent a la formació professional i ocupacional |
n. 19 (1995) Innovació educativa |
n. 18 (1991) Educació i comunicació |
n. 17 (1990) Didàctica de les matemàtiques i de les ciències |
n. 16 (1989) L'educació als països de parla catalana |
n. 14-15 (1988) Epistemiologia de l'educació |
n. 13 (1988) Animació sòcio-cultural |
n. 12 (1987) Biologia de l'educació |
n. 11 (1987) Filosofia de l'educació |
n. 10 (1986) Investigació/n educativa |
n. 9 (1986) Pedagogia social |
n. 8 (1985) Orientació/n educativa |
n. 7 (1985) Educació/n permanent/e |
n. 6 (1984) Organización/Organització escolar |
n. 5 (1984) Educació/n pre-escolar |
n. 4 (1983) Educació/n especial |
n. 3 (1983) Pedagogia comparada |
n. 2 (1982) Didàctica diferencial |
n. 1 (1982) Educación de adultos por metodología no formal |