Per citar aquest document: https://ddd.uab.cat/record/50621
Teoria i Estructura de la Publicitat i les Relacions Públi. [20696]
Puig González, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2009-10
Nota: Segon curs
Nota: Troncal
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Pla d'estudis: Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]



3 p, 17.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2009-11-05, darrera modificació el 2017-09-24



   Favorit i Compartir