El copyright en la era digital : nuevas estrategias de control y explotación de productos audiovisuales en Internet
Calvi, Juan C.

Títol variant: Copyright in the digital era. New strategies of control and exploitation of audiovisual products in Internet
Data: 2005
Resum: El artículo describe, en primer término, las nuevas formas de distribución y consumo de productos audiovisuales con copyright que se están articulando hoy en Internet, para luego analizar, en segundo término, las estrategias que los principales grupos multimedia están implementando para preservar el copyright de estos productos y poder así explotarlos comercialmente.
Resum: This paper analyses, in the one hand, the new ways of distribution and consumption of audiovisual products with copyright in Internet and, in the second hand, the main strategies the multimedia groups are performing toward the control and commodification of these products.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Internet ; Productos audiovisuales ; Grupos multimedia ; Copyright ; Piratería ; Productes audiovisuals ; Grups multimèdia ; Pirateria ; Audiovisual products ; Multimedia groups ; Piracy
Publicat a: Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, N. 32 (2005) p. 25-31, ISSN 2340-5236

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Analisi/article/view/15170


7 p, 71.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Anàlisi
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-06-01, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir