Ensenyament de l'ús diferencial d'estratègies d'aprenentatge : anàlisi de la incidència dels mapes conceptuals en l'aprenentatge d'estudiants universitaris
Pérez i Cabaní, M. Lluïsa
Monereo i Font, Carles, 1957-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009
Resum: Vegeu TMLPCresum1de1. pdf.
Nota: Consultable des del TDX
Nota: Títol obtingut de la portada digitalitzada
Nota: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Psicologia, Departament de Psicologia de l'Educació, 1993
Nota: Bibliografia
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Tesi doctoral
Matèria: Aprenentatge ; Tècniques ; Estudi, Tècniques d'
ISBN: 9788469202982

Adreça alternativa:: https://hdl.handle.net/10803/4775


149 p, 7.9 MB

163 p, 9.0 MB

130 p, 6.0 MB

3 p, 988.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2010-04-21, darrera modificació el 2025-03-16



   Favorit i Compartir