Vint-i-sis anys d'avaluació de la qualitat de la docència : mites, creences i algun model
Genovard Rosselló, Cándido (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Títol variant: |
Twenty-six years of the quality of teaching evaluation : myths, beliefs and some model |
Data: |
2009 |
Resum: |
Es fa un anàlisis crític de la avaluació de la docència universitària. Es tenen en compte els últims vint-i-cinc anys de la mateixa en la Universitat Autònoma de Barcelona. S'explica el fracàs de la mateixa i la falta de criteris en la seva implantació. El model del professor expert com opció possible. |
Resum: |
A critical analysis is developed on the evaluation of university teaching. Twenty-five years of evaluation at the Universitat Autònoma of Barcelona are considered as failure. Its lack of reliability is explained through the absence of criteria in its implantation. The model of the professor expert is explained as an option. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Avaluació ;
Universitat ;
Professor expert ;
Evaluation ;
University ;
Expert professor |
Publicat a: |
Quaderns de psicologia, Vol. 11, Núm. 1/2 (2009) , p. 31-38, ISSN 2014-4520 |
Adreça original: https://www.quadernsdepsicologia.cat/article/view/v11-n1-2-genovard
DOI: 10.5565/rev/qpsicologia.713
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Quaderns de psicologiaArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2010-04-27, darrera modificació el 2022-02-13