Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials

Títol variant: Revista de Didàctica de la Llengua i la Literatura
Títol variant: Revista de Didáctica de la Lengua y la Literatura
Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de les Ciències de l'Educació, Departament de Didàctica de la Llengua, de la Literatura i de les Ciències Socials, 2009-
Periodicitat: Trimestral
Dates de publicació: Vol. 1, no. 1 (Nov. 2009)-
Resum: Revista plurilingüe, amb avaluació externa, sobre l'investigació en Didàctica de la Llengua i de la Literatura associada als programes del màster en Recerca en Didàctica de la Llengua i la Literatura i els estudis doctorals de la Unitat de Didàctica de la Llengua i de la Literatura de la Facultat de Ciències de l'Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona (Espanya).
Resum: Revista plurilingüe, con evaluación externa, sobre la investigación en Didáctica de la Lengua y de la Literatura asociada a los programas de máster en Investigación en Didáctica de la Lengua y la Literatura y los estudios doctorales de la Unidad de Didáctica de la Lengua y la Literatura de la Facultad de Ciencias de la Educación de la Universidad Autónoma de Barcelona (España).
Resum: Peer reviewed plurilingual journal of Language and Literature Teaching Methods associated with the masters degree in Research in Language and Literature Teaching Methodology and the doctoral programme from the Area of Language and Literature Education of the Faculty of Education of the Universitat Autònoma de Barcelona (Spain).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Indexat per: Dialnet, DOAJ, MIAR, LATINDEX, CIRC, ERIH PLUS, LLBA, MLA
Llengua: Textos en anglès, castellà, català i francès
Document: Publicació en sèrie
Matèria: Llenguatge i llengües ; Ensenyament ; Revistes. ; Literatura
ISSN: 2013-6196

Adreça original de la revista: https://revistes.uab.cat/jtl3
Adreça alternativa de la revista: https://raco.cat/index.php/Bellaterra
Normes de publicació: https://revistes.uab.cat/jtl3/about/submissions#authorGuidelines


Vol. 16, núm. 4
(2023)


Vol. 16, núm. 3
(2023)


Vol. 16, núm. 2
(2023)


Vol. 16, núm. 1
(2023)


Vol. 15, núm. 4
(2022)

L1 teaching in Czech Republic, tendencies and challenges

Vol. 15, núm. 3
(2022)


Vol. 15, núm. 2
(2022)

Understanding plurilingual and socialization practices of diverse students for educational transformation and inclusion

Vol. 15, núm. 1
(2022)


Vol. 14, núm. 4
(2021)


Vol. 14, núm. 3
(2021)

Opportunities and challenges for media and information literacy

Vol. 14, núm. 2
(2021)

Read the world to write the future: critical education to address contemporary issues

Vol. 14, núm. 1
(2021)

From Intermediality for Intermediality: a Didactics of Languages

Vol. 13, núm. 4
(2020)


Vol. 13, núm. 3
(2020)

Current Research on Grammar Teaching. What is the Use of Teaching Grammar?

Vol. 13, núm. 2
(2020)

Current Research on Grammar Teaching. Plural Perspectives

Vol. 13, núm. 1
(2020)


Vol. 12, núm. 4
(2019)

Music and poetry, two next-door neighbours

Vol. 12, núm. 3
(2019)

Current perspectives in literature didactics

Vol. 12, núm. 2
(2019)

Mother tongue education in Portugal: Perspectives

Vol. 12, núm. 1
(2019)


Vol. 11, núm. 4
(2018)


Vol. 11, núm. 3
(2018)


Vol. 11, núm. 2
(2018)

Initial literacy and metalinguistic reflexion

Vol. 11, núm. 1
(2018)


Vol. 10, núm. 4
(2017)


Vol. 10, núm. 3
(2017)


Vol. 10, núm. 2
(2017)

Language Ideologies and Teaching in Multilingual Contexts

Vol. 10, núm. 1
(2017)


Vol. 9, núm. 4
(2016)


Vol. 9, núm. 3
(august-september 2016)


Vol. 9, núm. 2
(may-june 2016)

Linguistic diversity, equity and pedagogical innovation in higher education

Vol. 9, núm. 1
(february-march 2016)


Vol. 8, núm. 4
(november-december 2015)


Vol. 8, núm. 3
(august-september 2015)


Vol. 8, núm. 2
(may-june 2015)

Technology-Enhanced Language Learning

Vol. 8, núm. 1
(february-march 2015)


Vol. 7, núm. 4
(november-december 2014)


Vol. 7, núm. 3
(august-september 2014)


Vol. 7, núm. 2
(may-june 2014)

Teaching and Learning of Writing

Vol. 7, núm. 1
(february-march 2014)


Vol. 6, núm. 4
(november-december 2013)


Vol. 6, núm. 3
(august-september 2013)


Vol. 6, núm. 2
(may-june 2013)

Technology in Language Education

Vol. 6, núm. 1
(february-march 2013)


Vol. 5, núm. 4
(november-december 2012)


Vol. 5, núm. 3
(august-september 2012)


Vol. 5, núm. 2
(may-june 2012)

Teaching & Learning Grammar

Vol. 5, núm. 1
(february-march 2012)


Vol. 4, núm. 4
(november-december 2011)


Vol. 4 n. 3
(september-october 2011)


Vol. 4 n. 2
(may-june 2011)

CLIL

v. 4 n. 1
(january-february 2011)


v. 3 n. 2
(june-july 2010)


v. 3 n. 1
(august-september 2010)


v. 2 n. 2
(march-april 2010)

Children and Youth's Literature
(no. 2)


v. 2 n. 1
(march 2010)

Children and Youth's Literature
(no. 1)


v. 1 n. 1
(november 2009)


El registre apareix a les col·leccions:
Publicacions periòdiques > Revistes > Revistes de la UAB

 Registre creat el 2010-05-19, darrera modificació el 2024-02-01



   Favorit i Compartir