Google Scholar: cites
Pensar i veure el món a través del concepte de cicle
Márquez, Conxita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2006
Resum: Cal reivindicar l'interès de treballar el concepte "cicle" a les diferents etapes educatives (infantil, primària, secundària), presentant algunes experiències, dificultats i reflexions en-torn a alguns dels cicles que es treballen a l'ensenyament obligatori, especialment el de l'aigua.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Cicle ; Ciclo ; Racionalització de la forma d'actuar ; Racionalización de la forma de actuar ; Cicles estacionals ; Ciclos estacionales ; Cicles biològics ; Cicle de l'aigua ; Ciclo del agua ; Cicle dels materials ; Ciclo de los materiales ; Ciclos biológicos
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, N. 4 (2006) p. 32-37, ISSN 1699-6712

Adreça original: https://revistes.uab.cat/ciencies/article/view/n4-marquez
Adreça alternativa: https://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/40316
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/40316
DOI: 10.5565/rev/ciencies.305


6 p, 340.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-06-26, darrera modificació el 2021-07-24



   Favorit i Compartir