CLIL Methodology, strategyfor developingbasic competencies for participating in European projects
Lorenzo Galés, Maria Nieves (Generalitat de Catalunya)
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
Títol variant: |
La metodologia AICLE, una estratègia competencial per a la participació en projectes europeus |
Data: |
2009 |
Resum: |
Taller dirigit a docents i professors de centres educatius de primària i secundària, interessats en participar amb activitats CLIL en Projectes europeus (Comènius, Grundtvig, eTwinning). Objectius 1) Oferir exemples i models de programació de projectes educatius europeus des de plantejaments coordinats i aprenentatges integrats de continguts i llengua estrangera (AICLE), en comunitats i xarxes subvencionades pel Programa d'Aprenentatge Permanent de la Unió Europea (PAP 2007-2013). 2) Descobrir i consensuar, des de la reflexió i la observació de projectes escolars, els principis competencials de la metodologia AICLE presents en els projectes plurilingües europeus. 3) Participar en les activitats del taller proposat, per a l'exemplarització de la construcció col·lectiva del coneixement des de la coordinació per a l'aprenentatge de llengua i contingut curricular no lingüístic (AICLE). |
Nota: |
III Colloquium on Semi-Immersion in Catalonia |
Nota: |
III Encuentro sobre Semi-Inmersión en Cataluña |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Anglès |
Document: |
Contribució a congrés |
Matèria: |
Semiimmersió ;
Semiinmersión ;
Semiimmersion ;
Immersió ;
Inmersión ;
AICLE ;
CLIL ;
GREIP ;
CLIL-SI ;
ICE UAB ;
Integració ;
Integración ;
Integration ;
Bilingüisme ;
Bilingüismo ;
Bilingualism ;
Plurilingüisme ;
Plurilingüismo ;
Plurilingualism ;
Multilingüisme ;
Multilingüismo ;
Multilingualism ;
Educació plurilingüe ;
Educación plurilingüe ;
Plurilingual education ;
Ensenyament de llengües ;
Enseñanza de lenguas ;
Language teaching ;
Llengua estrangera ;
Lengua extranjera ;
Foreign language ;
Segona llengua ;
Aprenentatge de llengües ;
Segunda lengua ;
Second language ;
Adquisició de llengües ;
Aprendizaje de lenguas ;
Language learning ;
Didàctica de la llengua ;
Adquisición de lenguas ;
Language acquisition ;
TEFL ;
Didàctica ;
Didáctica de la lengua ;
Didáctica ;
Language pedagogy ;
Formació del professorat de llengua ;
Formación del profesorado de lengua ;
Teacher Education ;
Teacher Training |
Publicat a: |
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009 |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Documents dels grups de recerca de la UAB >
Centres i grups de recerca (producció científica) >
Arts i humanitats >
CLIL-SI. Semiimmersió en llengua estrangera a l'aula inclusivaArticles >
Articles publicats >
CLIL. Journal of Innovation and Research in Plurilingual and Pluricultural EducationContribucions a jornades i congressos >
Presentacions
Registre creat el 2010-07-07, darrera modificació el 2024-05-26