L'Actualitat del concepte d'educació i política de Paulo Freire en la pedagogía crítica revolucionaria de Peter McLaren
Molins Alcalde, Dúnia
Mèlich i Sangrà, Joan Carles (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Data: |
2009 |
Resum: |
Aquest treball de recerca presenta l'objectiu de demostrar la vigència del concepte d'educació i política de Paulo Freire en l'actualitat a través de Peter McLaren. És a dir, no estudiar l'obra de Freire i de McLaren per separat sinó la validesa d'aquests conceptes freireans en el pensament mclarenià d'avui en dia. Justificar com la pedagogia de Freire, a partir de McLaren, continua vigent. Es realitza a partir de la recerca de textos de l'obra freireana per mostrar que avui en dia posseeix una riquesa i actualitat sorprenents. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Pedagogia [2500261] |
Col·lecció: |
Facultat de Ciències de l'Educació. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social. Treballs de recerca de postgrau |
Document: |
Treball final de grau |
Matèria: |
Freire, Paulo ;
McLaren, Peter ;
Pedagogia social |
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Treballs de recerca i projectes de final de carrera >
Ciències de l'Educació, TFM
Registre creat el 2010-09-07, darrera modificació el 2024-05-26