Formació i definició de conceptes en l'alumnat sord bilingüe : criteris educatius per a la seva optimització
Laborda Molla, Cristina
Silvestre, Núria, 
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Publicació: |
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010 |
Nota: |
Descripció del recurs: el 30-08-2010 |
Nota: |
Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de l'Educació, Departament de Pedagogia Aplicada, 1998 |
Nota: |
Bibliografia |
Drets: |
Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Tesi doctoral |
Matèria: |
Sords ;
Llenguatge ;
Bilingüisme en els infants |
ISBN: |
9788469314487 |
Adreça alternativa:: https://hdl.handle.net/10803/5060
143 p, 2.4 MB
|
78 p, 4.3 MB
|
177 p, 6.6 MB
|
El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca >
Tesis doctorals
Registre creat el 2010-10-11, darrera modificació el 2025-02-08