Formació i definició de conceptes en l'alumnat sord bilingüe : criteris educatius per a la seva optimització
Laborda Molla, Cristina
Silvestre, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada

Publicació: Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2010
Nota: Descripció del recurs: el 30-08-2010
Nota: Tesi doctoral - Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de l'Educació, Departament de Pedagogia Aplicada, 1998
Nota: Bibliografia
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Català
Document: Tesi doctoral
Matèria: Sords ; Llenguatge ; Bilingüisme en els infants
ISBN: 9788469314487

Adreça alternativa:: https://hdl.handle.net/10803/5060


143 p, 2.4 MB

78 p, 4.3 MB

177 p, 6.6 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Tesis doctorals

 Registre creat el 2010-10-11, darrera modificació el 2025-02-08



   Favorit i Compartir