El papel del marketing en el deporte
Manassero Mas, María Antonia (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia)
García Buades, Esther (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia)
Ferrer Pérez, Victòria A. (Universitat de les Illes Balears. Departament de Psicologia)
Data: |
1998 |
Resum: |
La aplicación del marketing se va extendiendo a gran diversidad de campos en los que tradicionalmente no tenía cabida, por ejemplo, el deporte. Dos coordenadas fundamentales explican el desarrollo del marketing deportivo: en primer lugar, el afianzamiento del marketing como disciplina y los avances de sus herramientas y resultados, y en segundo lugar, la creciente importancia del fenómeno deportivo como hecho social y cultural. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria. |
Llengua: |
Castellà |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Publicat a: |
Revista de psicología del deporte, Vol. 7, Núm. 2 (1998) , p. 113-120, ISSN 1988-5636 |
El registre apareix a les col·leccions:
Articles >
Articles publicats >
Revista de psicología del deporteArticles >
Articles de recerca
Registre creat el 2010-10-19, darrera modificació el 2023-01-21