Guia didàctica pel disseny virtual de cursos de postgrau en modalitat e-learning
Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Monereo i Font, Carles 1957- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)

Data: 2006
Resum: L'interès general de la Universitat Autònoma de Barcelona -UAB- per adequar els seus estudis i metodologies als reptes i exigències que planteja l'Espai Europeu d'Educació Superior és una inquietud persistent des de l'aprovació de la Declaració de Bolònia. Dins d'aquesta línia, el Vicerectorat de Doctorat i Formació Continuada va prendre la iniciativa d'encarregar a l'Institut de Ciències de l'Educació -ICE- i a l'Oficina de l'Autònoma Interactiva Docent -OAID- l'anàlisi d'experiències en el camp de l'e-learning i delimitar un model psicopedagògic bimodal propi per utilitzar en programes de postgrau.
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Comunicació de congrés ; recerca
Matèria: Estudis de postgrau ; Semipresencialitat ; Guia didàctica
Publicat a: Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006



6 p, 44.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Contribucions a jornades i congressos > Ponències i comunicacions > Ponències i comunicacions de la UAB
Contribucions a jornades i congressos > Jornades d’Innovació Docent de la UAB

 Registre creat el 2011-01-27, darrera modificació el 2022-09-08



   Favorit i Compartir