![]() |
|||||||||||||||
![]() |
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Possibilidades e limites da prática da aprendizagem baseada em problemas (PBL) no ensino médio |
Data: | 2005 |
Drets: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
Llengua: | Portuguès |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Ensino de biologia ; Problem -based learning ; Aprendizagem ; Metodologia de ensino |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-3, ISSN 2174-6486 |
3 p, 87.6 KB |