Possibilidades e limites da prática da aprendizagem baseada em problemas (PBL) no ensino médio
Andrade, Mariana Aparecida Bologna Soares de Andrade
Campos, Luciana Maria Lunardi

Data: 2005
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Portuguès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Ensino de biologia ; Problem -based learning ; Aprendizagem ; Metodologia de ensino
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-3, ISSN 2174-6486



3 p, 87.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-03-22, darrera modificació el 2024-12-01



   Favorit i Compartir