Mètodes d'Investigació de la Publicitat i el Consumidor [20676]
Soler Pujals, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: Febrer 2005-06
Nota: Quart curs
Nota: Obligatòria
Nota: Febrer
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Pla d'estudis: Llicenciat en Publicitat i Relacions Públiques [66]
Document: Objecte d'aprenentatge



2 p, 25.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2006-08-18, darrera modificació el 2023-02-04



   Favorit i Compartir