El diálogo disciplinar, un camino para avanzar hacia la sostenibilidad desde la construcción de modelos explicativos sobre los fenómenos ambientales : aplicación al diálogo Ciencias Danza en la temática de los residuos
Calafell Subirà, Genina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Bonil, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)
Pujol, Rosa M. (Rosa Maria) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals)

Data: 2005
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Diálogo disciplinar ; Ciencia escolar ; Representación y danza ; Sostenibilidad ; Complejidad ; Formación del profesorado
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-4, ISSN 2174-6486



4 p, 103.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-04-11, darrera modificació el 2023-10-01



   Favorit i Compartir