La Indagación Dialógica : una estrategia reguladora de la construcción de la Ciencia Escolar
Ferreyra, Adriana (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))
De Longhi, Ana Lía (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))
Cortez, Marcela Claudia (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))
Paz, Alicia (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))
Bermudez, Gonzalo Miguel Angel (Universidad Nacional de Córdoba (Argentina))

Data: 2005
Drets: Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets.
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Investigación e innovación educativa ; Enseñanza por indagación ; Análisis de circuitos dialógicos ; Contextos de actividad
Publicat a: Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-5, ISSN 2174-6486



5 p, 119.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Enseñanza de las ciencias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2011-04-11, darrera modificació el 2024-12-11



   Favorit i Compartir