visitant ::
identificació
|
|||||||||||||||
Cerca | Lliura | Ajuda | Servei de Biblioteques | Sobre el DDD | Català English Español |
Pàgina inicial > Articles > Articles publicats > Cómo y de qué hablamos los docentes cuando diseñamos unidades didácticas cooperativamente : estudio etnográfico del trabajo en grupo de profesores de Ciencias de secundaria mediante análisis discursivo |
Data: | 2005 |
Drets: | Aquest material està protegit per drets d'autor i/o drets afins. Podeu utilitzar aquest material en funció del que permet la legislació de drets d'autor i drets afins d'aplicació al vostre cas. Per a d'altres usos heu d'obtenir permís del(s) titular(s) de drets. |
Llengua: | Castellà |
Document: | Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: | Desarrollo profesional del profesor ; Trabajo cooperativo ; Análisis del discurso |
Publicat a: | Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2005) , p. 1-7, ISSN 2174-6486 |
7 p, 391.9 KB |